divendres, 31 de gener del 2014

5 BLANCA SUAREZ UNA "IT"??

Avui Blanca Suárez, una actriu espanyola que triomfa com la Cola Cola. Personalment la trobo molt i molt guapa i té molt bon cos, però és sosa sosa... Últimament no paro de veure-la com a imatge de firmes etc però la veritat que mai entendré quin criteri té una firma alhora d´agafar una persona com imatge. Una noia potser la més guapa del món però sinó transmet res no té sentit...
Les fotos d´avui són del desfile de Stephane Rolland. El vestit és impressionant!! Una obra d´art de veritat però no entenc com una noia de 26 anys li posen un vestit com aquest...

A 26 anys no tens suficient personalitat per lluir una peça com aquesta, potser hi ha excepcions però molt puntuals. Una "it" ha de tenir personalitat, transformar una peça al lluïr-la, ser especial, no val que l´estilista de torn et digui la peça escollida per l´alfombra. 


 Ens estem equivocant amb els patrons de "it"??


dijous, 30 de gener del 2014

4 INSPIRACIONS VINILS PER DECO A CASA

Avui un post d´inspiració de vinils per decorar racons i parets de casa vostra. A casa nostra en tenim un parell i trobo que donen sempre un toc fantàstic. En temes de deco són una idea sempre a tenir en compte, molt original i econòmica:













Teniu vinils a casa??



dimecres, 29 de gener del 2014

7 FEU SERVIR EL "RASPALL DE BROSSAGE"??

El meu post d´avui va sobre un petit truc que veig que no tothom sap, el raspall de Brossage. Aquest és un utensili molt útil per la neteja facial.
Ja us he anat comentant que tinc la pell mixte amb tendència als granets i amb poros molt oberts, que normalment tendeixen a embrutir-se molt fàcilment. 
Quan ens netegem el nostre rostre amb el sabó habitual, si seguidament ens passem el raspall de brossage per les zones T: Front, nas i barbeta, la neteja serà molt més eficient. Aquest penetra molt bé en els poros i els neteja profundament. Una acció molt fàcil i que podem repetir un parell de cops a la setmana.
El raspall de Brossage és molt econòmic i el podem adquirir a qualsevol botiga especialitzada en cosmètica. L´ús d´aquest millora molt l´aspecte de la nostra pell de la cara... si ho proveu notareu resultats de seguida.


Feu servir el raspall de Brossage??


dimarts, 28 de gener del 2014

5 "TRUCS" JERSEI ANGORA

Adoro l´angora!! tot i què quan porto jersei d´aquest tipus em pica tot etc trobo que són tan bonics, especials sobretots en colors clars. I perfectes per quan fa fred.
L´angora és un teixit natural extret del pèl de cabra o conill que normalment és barreja amb altres tipus de llana aconseguint un acabat molt especial. Però el problema més important d´aquest tipus de peces són el pèl que deixen normalment per tot arreu... 
Un parell de seguidores m´heu enviat mails amb dubtes sobre aquest tema i jo segueixo aquest "protocol":
  1. Quan arribo a casa amb una peça d´aquestes li passa el "rodillo treure pelusa" per tot ell.
  2. Desprès el poso dins una bossa hermètica i el poso al congelador mínim 48 hores
  3. Un cop descongelat li torno a passar el "rodillo" i llestos
  4. Rentar-lo sempre a mà i agua freda o tintoreria.

Us agrada aquest teixit? Teniu algun altre "truc"??





..

dilluns, 27 de gener del 2014

12 LOOK: FALDILLA "LLENCERA" DE DIA

Dilluns i última setmana ja del mes de gener. Avui us porto un look que vaig lluir fa dos caps de setamana per un dinar en família. Un outfit d´estil més arreglat amb una faldilla "llencera" que us havia ensenyat aquí
Un altre conjunt sense secrets on la faldilla té el màxim protagonisme i la resta està compost de bons bàsics de color negre per contrastar.
Per abrigar un bon abric estilós de bon tall i disseny:


Abric: Ikks  Faldilla: Ramilants Shop  Jersei(new): Adolfo Dominguez  Bolso: Ikks
Botines: G-Star  Arracades i anell: Swaroski
La resta complements que heu vist ja ens altres looks. Unes botines d´estil "biker" amb taló molt còmode i un bolso de pell de mida mitja super versàtil al meu gust.
Consell d´avui seria que si teniu una peça especial no us lieu,no necessita gaire res més... sempre pecar de menys que de més.


Heu adquirit alguna peça de tipus "llençera"??


diumenge, 26 de gener del 2014

4 PETITS TOCS D´ESTIL-115

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema...
Cassie Scerbo molt guapa i estupenda. Però aquest look?? Si ja portem un bon escot cal anar ensenyant tanta cama??

divendres, 24 de gener del 2014

6 SOLUCIÓ ALS TALONS IMPOSSIBLES???

Adoro els talons!! bé com quasi totes les fashionistes del món mundial però cada cop els aguanto menys. 
Pel meu dia a dia els tinc ben abandonats i pels cap de setmana i ocasions especials encara els tinc reservats però em costa...
La setmana passada llegint la revista Harper´s Bazaar i havia un article que parlava d´un producte miracle que ajudava a no sentir el dolors dels nostres talons. El producte en questió és diu: Heel No Pain de Biochemistry, 5 minuts abans de sortir de casa polvoritzem el nostre peu i llestos!! ja no sentim dolor de res!!
Quasi és pitjor el remei que la malaltia!! No sentir res no potser pas bo....


Teniu trucs infalibles pels talons??




dijous, 23 de gener del 2014

6 COMPRES ON LINE SI o NO??

Avui us post de reflexió sobre les botigues on-line. Reconec que em va costar molt entrar al món del shopping on-line i ara mi estic acostumant tan que fins i tot em fa mandra anar de botigues.
He comprat de tot des de bolsos de bona firma, fins a roba de gym, passant per bàsics, roba per la llar i sabates. A mi m´encanta, sobretot per què la roba t´arriba nova i amb un packaging sempre preciós.
Tot i que reconec que si busco una peça especial o unes sabates úniques m´agrada el tracte personal i les recomanacions de les professionals del sector.
Les meves prefrències vàries: grup Inditex, Mango, Zalando, Spartoo, yoox i Net a porter però reconec que últimament m´he aficionat bastant al nou portal Dscuento.com un supermercat on-line on podem trobar els millor s descomptes i ofertes via on-line. No és una botiga és un lloc on si aglutinen moltíssimes firmes i trobem de tot i més, amb la comoditat de no haber de vistar més pàgines per anar comparant.
Així que ja vèieu el món on-line a  mi m´ha atrapat!!


Compres on-line Si o No??



dimecres, 22 de gener del 2014

4 LA MEVA CREMA DE MANS

Tenim la fred aquí i més que mai hem de mantenir les nostres mans ben cuidades si volem que tinguin bon aspecte i estiguin ben hidratades.
Però quines cremes feu servir vosaltres?
Avui us porto el meu nou descobriment fruit d´una recomanació del meu farmacèutic, i és la crema de mans d´Eucerin. Per mi la millor que he provat ja que compleix tots els requisits que jo demano a una crema com aquesta: 
s´abosorveix molt ràpid, hidrata moolt, i està indicada per pells més sensibles.
El preu són 6€ aprox, vaig agafar una promo de dosxun que suposo que encara perdura o sigui que millor impossible.
I un bon truc, molt fàcil i super efectiu per sí teniu les mans mooolt seques i voleu que es recuperin ràpid és posar-se crema abundant a les dos mans, i cobrir-les amb un guant de plàstic durant mitja horeta.... Proveu-ho va fantàstic!
Però el millor que podeu fer és adquirir l´hàbit de posar-vos crema cada nit abans d´anar a dormir.

Quines cremes de mans utilitzeu??

dimarts, 21 de gener del 2014

11 PAULA ECHEVARRIA "CÒPIA" LOOKS

Avui un post polèmic i que no agradarà a les super fans de la Paula Echevarria. Ja sabeu que jo no en sóc gens fan bàsicament em sembla una valla de publicitat amb potes. No entenc com peça que porta al blog,  peça que s´esgosta... i com pot tenir tantes seguidores però temps al temps...
La notícia saltava la setmana passada a les xarxes socials quan va aparèixer Paula Echevarria amb aquest look del 14 de gener:
Però el més fort és que una de les bloggers més importants a nivell europeu, Camille l´havia publicat al seu blog Camille over the rainbow el 6 de novembre de 2013:
Paula Paula, ja l´havia vist repetint lookbooks indèntics però copiar bloggers directament... Aix!!! Casualitat, inspiració o còpia???


Sou de club Paula? O penseu que està sobrevalorada??



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LA VIDA ÉS ROSA Copyright © 2010 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal