diumenge, 16 de març del 2014

5 PETITS TOCS D´ESTIL-122

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema:
Avui l´espectacular i preciosa Irina Shayk. Un modelet que no tinc per on agafar-lo!! Excesos de tot tipus, transparències, tires de sostens... 
M´horroritza el tema de veure tan de pit i cuixa!!  En resum it´s too much!!

divendres, 14 de març del 2014

1 INSPIRACIONS LOOKS STREET STYLE PARIS 2014

Les setmanes de la moda a tot el món han arribat al seu final. Les firmes presenten les seves novetats i tendències en les desfilades, però la moda real està al carrer. Avui unes fotos molt inspiradores de looks street style de París.















Us inspiren???

dimecres, 12 de març del 2014

6 CELLES NATURALS SI o NO???

Avui un tema "polèmic" les nostres celles. Tinc molta mania amb aquest tema i no m´agrada que qualsevol professional me les faci... A vegades veig unes desgràcies: massa curtes, massa pèl tret, naixements menjats etc  Les celles són molt importants per l´expressió de la cara així que vigileu com les porteu i aquí li deixeu les pinces. 
Des de fa uns mesos la tendència en elles és de deixar-les naturals i força gruixudes... 






A mi tan naturals no m´agraden però tampoc m´agraden molt fines... Crec que cada persona ha de trobar la seva forma ideal.


Celles naturals Si o No??

dilluns, 10 de març del 2014

9 LOOK: LBD SOFISTICAT

Dilluns i sembla ja primavera!! Avui us porto un look que vaig protar la setmana passada per anar a sopar al millor restaurant del món, el celler de can Roca. Un outfit fàcil però alhora chic gràcies com sempre als bons complements i accessoris. Les fotos són dins de casa però alhora de sortir plovia...
El vestit és una adquisició de principis de temporada molt original, cos moníssim jugant amb transparències i faldilla doble de tul que li dóna un toc molt sofisticat. Un LBD sempre és imprescindible, i tenir-ne un parell de bons al closet sempre és una bona inversió. Per acabar de conjuntar-lo vaig optar per unes mitges de plumeti:



Vestit: Ramilants Shop  Sabates(new): Stuart Weiztman  Bolso: Massimo Dutti  
Collaret: Massimo Dutti  Mitges: Calzedonia  Ungles: Pirate-Chanel  

La resta seguint la meva tònica habitual. Unes sabates precioses peep toe, de bon disseny firma i un bolso de mà negre de pell amb opció cadena. 
D´accessoris aquest collaret joia i unes arracades de brillants.
Un outfit correctíssim amb toc personal.


Sou LBD??











diumenge, 9 de març del 2014

1 PETITS TOCS D´ESTIL-121

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema:
Avui l´estupenda Maria Adánez vestida de Paul Ke. Molt guapa a la red carpet dels premis Gpya, però ull!! Va molt embotida noo? Una talla més hagués estat perfecte.


divendres, 7 de març del 2014

4 EXCÈS DE TENDÈNCIES-18

Avui us porto una altra vip amb gust questionable, Tika Sumpter. L´outfit li queda molt bé per què té bona base però si analitzem el conjunt no tenim per on agafar-lo:
Comencem l´anàlisi-desgloss del look: fadilla de transparent d´un material estrany, crop top, talons impossibles, escot gegant, ensenyant cama, llavis vermells... Objectivament té un porte increible, però hi ha coses que per mi són de manual en excessos. Masses tendències juntes en un look...
Aquí la Tika s´ha passat de fashionitsta i s´ha convertit en fashion víctim total.


dimecres, 5 de març del 2014

17 MILLORS PENTINATS ALS OSCARS

Continuem a la setmana dels oscars. Avui un recull al meu gust dels millors pentintas vistos a la red carpet. Recollits, ones, cabell curt o monyos... tot és vàlid per portar a una nit com aquesta.










Quina us agrada més? en trobeu a faltar alguna??

dimarts, 4 de març del 2014

4 EL MEU TOP TEN ALS OSCARS

Avui us he preparat un resum de les meves 10 millors a la red carpet.
M´encanten totes però em quedo amb Camila Alves, Cate Blanchet i Lupita Nyong´o.










Quina us agrada més? En trobeu a faltar alguna a la llista?

dilluns, 3 de març del 2014

6 LOOK: BOTES BIKER AMB FALDILLA

Comencem el març i ara ja si hem començat el compte enrere de cares a la primavera, malgrat que aquest any l´hivern s´està portant súper bé. 
Avui us porto un look compost tot de peces noves d´aires femenins, molt versàtil i depenent dels complements li donem un aire casual com és el conjunt d´avui, però sí li posem una sabata formal: slipper, ballarina o taló i una americana o jaqueta més estilosa transformem l´outfit totalment a un lookworking o per ocasions especials. 

Faldilla(new): Pedro del Hierro  Jersei(new): Naf Naf  Bolso: DKNY
Botes(new): Mjus  Ulleres: Ray ban  Pulseres i arracades: aita

La resta les meves noves botes biker de pell via spartoo que em semblen super combinables tan per faldilla o pantaló, i un bolso de pell de tatxes daurades de bon disseny. La resta una pulsera i arracades de tons grisos com a accessoris. Un outfit molt fàcil i fet de bones peces de fons d´armari.


Sou de botes bikers??







diumenge, 2 de març del 2014

4 PETITS TOCS D´ESTIL-120

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema..
Avui Elena Furiase amb el seu look a la red carpet dels Goya. El vestit i complements són correctíssims però vestida sembla que tingui 50 anys i només en té 26!! Estic cansadíssima de veure actrius tan joves vestides amb roba que les fa velles...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LA VIDA ÉS ROSA Copyright © 2010 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal