Avui us porto un look més d´aires lookworking i potser més sofisticat. La base un bon denim i el toc de la jaqueta de tipus "chanelera". Les jaquetes d´aquest tipus porten un parell de temporades causant furor, però la veritat és que tenir-ne una com a fons d´armari és fantàstic. Són super versàtils, arreglen i sortim de la tònica de la jaqueta de pell o el típic blazer.
Un outfit fàcil, estilós i ple d´imprescindibles que tenim totes!! El podríem fer servir per diferents ocasions sobretot al meu gust pel dia.
La resta com sempre bons complements i accessoris que sempre donen el toc just. Destaco també el toc de les arracades, senzilles però de bon disseny. M´agraden molt aquest tipus de joia pel dia a dia ja que m´agrada difrenciar el dia amb joies fàcils i que són més còmodes de portar de la nit que juguem ja amb peces més grans i més sofisticades.
Sou de jaquetes "Chaneleres"??
Como envidio el asa larga de ese bolso!!!
ResponSuprimeixEstas guapisima con este look.
ResponSuprimeixBesos
Un look molt portable, m'agrada l'estil de la jaqueta!!
ResponSuprimeixQue maca la jaqueta! Un outfit perfecte per anar a treballar :)
ResponSuprimeixUn petó!!
Guapa!!tinc moltes jaquetes d'aquest estil!mencanten perquè pots anar la mar de sofisticada amb la jaqueta i uns Jeans!
ResponSuprimeixEstàs molt guapa!
Petons
m'encanten aquest tipus de jaquetes, encara haig de fere amb una ! :)
ResponSuprimeixhttp://saralookbook.blogspot.com
Me encantan estas chaquetas y con vaqueros quedan genial.
ResponSuprimeixBesos
http://rinconcreacion.blogspot.com
Me encanta el look! estas guapisima! la chaqueta es monisima!
ResponSuprimeixhttp://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/04/rainy-day.html
Estupenda amb aquest look, sí que es maca la "chanelera" jeje i si, donen un toc súper elegant als modelets que ens posem ;)
ResponSuprimeixPetons
M agraden molt aquest tipus de jaquetes...
ResponSuprimeixPetons
estás guapísima! jo soc super fan dels texans, també per anar a treball, quan puc, o sigui que genial ;)
ResponSuprimeixExcelente post, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar este espacio. Te invito a visitarme en:
ResponSuprimeixhttp://leyendas-de-oriente.blogspot.com/
Un gran saludo, Oz.
Muy guapa Anna, qué bien te sientan estos tejanos.
ResponSuprimeixSabes, tengo un par de chaquetas de este tipo, muy bonitas pero me las he puesto poquísimo... Y me da rabia, pero al final tiro más de blazer... Ains, a ver si las uso más.
Un besito preciosa,
Yolanda.
Que guapa estàs!! Aquesta jaqueta, com dius, t'arregla un outfit senzill!
ResponSuprimeixUn petó!
M encanta la jaqueta, es el puntperfecte a quaalsevol look basic!
ResponSuprimeixJo en tenc dues de jaquetes "chaneleres", m'agraden per la seva versatilitat. Ambuns jeans crees un look una mica més nformal, o amb uns calçons d'arreglat pots agafar el toc més formals que requereixen alguns ocasions! M'encant veure els teus looks!
ResponSuprimeixme encanta la chaqueta!!!!
ResponSuprimeix