dimecres, 2 de juliol de 2014

10 LOOK: LBD AMB ESPARDENYES i CISTELL

Avui us porto un look molt estiuenc. Concretament el vaig portar fa uns quinze dies per una escapada a un hotel rural. Compost únicament per un LBD de fa unes temporades peça clau al meu closet de cares a l´estiu. Aquest tipus de vestit ben comibinat ens va amb tot. Si aquest vestit li poso unes ballarines i un càrdigan 3/4 tinc un lookworking però sí alhora li poso unes cunyes i un bolso de mà tinc un look de nit. 
L´outfit d´avui és casual, còmode, femení i ideal per les tardes de piscina o jornades de platja:


Vestit: Replay  CistellTwenty Violets  Espardenyes: Little Marcel  Ulleres: Knockaround
Pulseres: Mar BCN i Tous  Rellotge: WATX

La resta complements són clau també per aquest estiu i ja són un must: Unes espardenyes i un cistell maxi de colors!! Les espardenyes coloristes de colors imitant el toc navy i el cistell de ràfia molt chic de color rosa i blanc. 
D´accessoris  unes ulleres de sol d´estil wayfarer i unes pulseres, rellotge de colors.


Sou de cistell i espardenyes??

10 comentaris:

  1. Bon diaaa wapissima!!! M'encanta el look ideal per fer un dia de platja o piscina!!.. Comóde i molt xulu!!!! Estas estupendaaaa!!!!

    ResponElimina
  2. Monísima Anna, pero el vestido no se ve muy bien. Otro día te lo pones con otro estilismo y le haces alguna fotito de cerca, que ya sabes que a mí me gusta cotillear, jeje.
    Me encantan las espardeñas y el cesto, son chulísimos!
    Bss,
    Yolanda.

    ResponElimina
  3. Un look comodo y muy bonito, me gustan mucho los complementos que has puesto.

    besitos

    ResponElimina
  4. Que bonic!! perfecte per l'estiu.

    ResponElimina
  5. que monada de capazo, me encanta la combinación bicolor!!!


    www.lessismoreblog.com

    ResponElimina
  6. guapíssima i super estilosa, com sempre!! ja estic dessitjant veure els teus looks per aquest finde de noies ;D

    ResponElimina
  7. M'agraden molt les espardenyes i el cistell!
    Petons

    ResponElimina
  8. The article is very interesting. And I also want to share articles about health, I'm sure this will be useful. Read and share it. Thank you very much :)

    Khasiat dan manfaat QnC Jelly Gamat
    Obat Benjolan Di Ketiak
    Solusi Sehat Alami
    Manfaat Walatra Habbaza Softgel

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LA VIDA ÉS ROSA Copyright © 2010 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal