divendres, 19 d’octubre del 2012

13 LOOKS BLAIR WALDORF T.6

Avui dia mundial del càncer de mama. Des del blog vull donar molts ànims a totes les dones que hagin o estiguin passant per aquesta malaltia.
La prevenció i l´informació són les millors maneres que tenim per combatre´l.
Aquest any he viscut el cas de molt aprop i et fa refleixonar molt. Molta de la societat encara ho veu com un tabú, a vegades no se´n parla, algunes dones no van a les revisions que toquen etc...
Complexe, dur, valentia, por, patiment tants i tants adjectius com com dones hi ha al món.

Avui més que mai la Vida és Rosa!!
----------
Per les que em seguiu sabeu que sóc una enamorada del seu personantge Blair Waldorf a Gossip Girl, dins i fora aquesta actriu em té el cor robat. D´una bellesa senzilla però preciosa, elegant i molt fashionista per mi una de les "it" del moment. Avui uns quants looks més de la nova temporada:



Friso ja per veure la nova temporada que ja ha començat...
Veig looks més cools, menys clàssics però sempre amb la seva línea preppy i molt femenina. La temporada anterior i havia algun look que semblava literalment una iaia.
La Reina dels accessoris, complements i del bon gust ha tornat!!

I love Blair Waldorf!!!

13 comentaris:

  1. Yo no he visto nunca la serie, quiero empezar a verla ahora .. bueno eso llevo diciendo un par de temporadas jajaja buen fin de semana

    ResponElimina
  2. A mi también me gusta mucho su estilo. Estoy esperando ya los nuevos capítulos.
    Besos

    ResponElimina
  3. ay pues jo he començat aquesta setmana a veure-la, i nena, la Blair porta el cabell fatal, això sí, els looks molen


    petons!

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada molt també!
    Jo a vegades em passo de iaia jajaja

    Petons

    ResponElimina
  5. Jo no veig la sèrie. La vaig començar a veure i no em va enganxar. La Blair no és de les meves actrius preferides. Petonets, guapa!

    ResponElimina
  6. Me encanta Blair, aunque soy más de Serena,jeje!!!Espero no perderme la nueva temporada!!!

    Un besote!!!

    Anouckinha´s Closet

    ResponElimina
  7. ¡Esta chica es realmente chic!todo lo que le ponen en la serie, le queda perfecto :)

    http://petiteadalid.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  8. Me encanta Blair y su preppy estyle!!! Sí que es cierto que parece que esta temporada mantiene su esencia pero se aleja un poco del clasicismo, a mi la verdad es que cualquiera de sus looks me apasiona!
    Feliz día rosa!!

    Besos y abrazos

    V. Mirasol de 'SERENDIPITY'

    ResponElimina
  9. jo també soc super super fan de la Blair i de gossip!! m'encanta el seu estil, tot i que a vegades es passa de clàsica!

    petonets

    lamaryeta.blogspot.com

    ResponElimina
  10. m'han encantat les primeres línees del post d'avui

    ptons!

    El Rincón de Vega

    ResponElimina
  11. A mí también me encanta el estilo de Blair, los looks que enseñas en el post son toda una delicia :-D ¡Qué ganas de que se emitan los nuevos capítulos!

    ResponElimina
  12. m'agrada el look amazona, amb aquestes botes. Ideal per un finde rural de relax ;)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LA VIDA ÉS ROSA Copyright © 2010 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal