dimecres, 13 d’octubre del 2010

17 ABERCOMBRIE&FITCH-HOLLISTER

Boon dia!
Avui estic de depressió total, desprès de un mes torno a la feina, fa fred i ara ja si que l´hivern està a tocar. Sort que aquesta és una setmana curta!!!
Ahir, desafiant el temporal, la mini coolhunter i jo vam estar tot el dia de compres per la maquinista. Reconec que mi l'idea de centres comercials no em convencen gaire, però ella li encanten...amor de germana!! Compres...bastantes vam arrasar!!!




Us poso look books de t.shirts i camises de Abercombrie i Hollisters.

La veritat és que tenia curiositat per la botiga Hollister.. no sé si us sonarà però és tracte de la segona marca de Abercombrie. Són botigues que venen la típica roba americana esport: sudadaderes, t.shits, polos entre altres per tota la família hi ha bon preu. Roba esport amb disseny fresc, desenfadat, colorista i divertit amb a un preu low cost total!! La veritat és que no entenc massa l'èxit d'aquesta marca, però les campanyes publicitaries i les botigues que tenen, que són molt espectaculars i deuen ajudar molt. Les botigues causen sensació per tot el món.


La primera foto són els models de Milà i la segona els de Tokio!! De veritat que causen sensació!

És tracten de botigues de varis pisos, on tu entres, sona música house, tot és fosc amb llums de disco i Video-Clips i t'atenen tot de models estupendooos. La primera que vaig entrar va ser a Tokio, i enlloc de comprar roba et venen ganes de demanar una copa!!!És espectacular de veritat!! Jo us convido a anar a veure els modelets de Hollisters BCN perquè no estan gens malament. Tot i que per ser la primera botiga que obren a BCN m´ha semblat massa petita.

Aquí em veieu a l´entrada de Hollister-BCN. A dins no es poden tirar fotos.

Us animeu a anar-hi?


Consell: No sé si vosaltres us maquilleu per anar de compres, jo almenys no ho faig i crec que si tingues una botiga a la gent maquillada no li deixaria provar la roba. Estic molt cansada d'entrar a totes les Low-cost i veure tots els colls de camises blancs tacats de la base del maquillatge ufff sisplau amb tacte!!!!

17 comentaris:

  1. Hola cielo!! no conocía esta marca, pero tiene cosas muy chulas! y a pesar de no saber catalán he entendido lo del maquillaje y estoy contigo, la gente no debería ir tan maquillada o almenos no probarse prendase que puedan manachar jolinesss....yo me compré un vestido blanco del cual me enamoré y no había más y me lo tuve que llevar con todo el cuello lleno de maquillaje! =(

    por cierto estoy de sorteo en el blog1 pásate si te apetece! http://mylittle-pinkworld.blogspot.com/2010/10/sorteooooo-100-seguidores.html

    un besoteee

    Marya*

    ResponElimina
  2. Hoola Guapa!!
    Gracias por hacer el esfurzo de entender en catalan..he recibido mails que lo haga en castellano, pero yo pienso en moda en catalan y me explico mejor!!Ya sé que por hacer el blog en catalan sempre serà más pequeño xo es lo que hay!!
    Ayer me paso lo mismo con una camisa por el maquillaje..en fin!!
    Me he apuntado ya al sorteo..que me toque alguna cosa!!!
    Un beso

    ResponElimina
  3. Hooola guapa!!! doncs sí, després de triumfar a USA, Hollister arriba a Espanya, ja hi ha botigues a Barcelona i Madrid. L'estil de la marca es bastant casual-surferillo. El que he vist fins ara a través de la web està bé, però encara m'haig de passa per la botiga (sempre s'ha de veure en persona, jejej).
    I agree with you en el tema maquillatje, tot i que jo acostumo a portar base, vaig amb compte de no tacar!!

    LA MONA SE VISTE DE SEDA
    www.lamonasevistedeseda.com

    ResponElimina
  4. Yo tampoco conocía la marca!
    Un blog genial de verdad!
    Un besazooo

    ResponElimina
  5. Hoola a todas!
    Vane tienes que ir, además estás al lado de casa!!
    Marya lo del tema de la lengua ya lo se, mi blog será más pequeño pero es que es mi lengua y me es mas comodo así. Mi compañero fiel me ha puesto un traductor pero no traduce muy bien:((!! En fin..gracias por el consejo!
    beso!!

    ResponElimina
  6. Hola Anna, te agradezco mucho tu comentario en mi blog, tu también tienes un blog muy interesante y variado, no se hablar catalán, y te aseguro que me encantaría entenderlo, y ya que estamos en este tema te comunico que tengo un blog que trata de la moda a través de la Historia y te propongo un reto, ¿quieres traducir los textos al catalán?, en cada una de tus traducciones pongo un enlace a tu blog.
    Esta es la URL: http://modaenlahistoria.blogspot.com/
    De todas formas si no aceptas espero que te guste y lo pases bien hojeando la moda desde sus comienzos y si te gusta puedes enlazar a este blog con el logotipo que te envio:
    http://lh5.ggpht.com/_YJkdNi7eyns/SurSaxRXBLI/AAAAAAAAMmw/hDIcQ6pOwyQ/fashion_history.jpg
    Gracias por todo.
    Saludos Vicente.

    ResponElimina
  7. Hola! muchas gracias por pasarte por mi blog, también te sigo :D
    le he dado a traducir porque no entiendo mucho de catalán jejeje pero has sido muy apaña poniendo los enlaces ahí arriba en el blog para que no los pierda de vista!!!

    un besazo guapa
    http://colaboraconellazorosa.blogspot.com

    ResponElimina
  8. hola Anna, pues no sabia que estaba ya abierta, yo la marca Abercambrie si la conozco y tengo varias cosas compradas on line, ahora que voy a Ny seguro que me traere unas cuantas cosas pq su precio tb es mas economico, es una marca que me encanta y para chico mas que para chica, por cierto yo siempres voy maquillada y mas si es para ir de compras, siempre impecable, jajajajajaja

    ResponElimina
  9. hola!!! gracias por seguirnos nosotras tambien te seguimos ahora estaremos al pendiente de tus posts!!
    saludos desde MEXICO

    www.lookslabmx.com

    ResponElimina
  10. La btiga de barcelona és molt guayyy, i més amb la prespectiva de nois k hi han , molt monos tots.. jejeje,Jo odio probarme coses i k es tiguin tacades de maquillatje no ho suporto!!!, com diu la meva paraulaa la botiga és TOTALEEE!!!!!

    ResponElimina
  11. Siip la botiga està moolt bé!!!moolt totale!!

    ResponElimina
  12. Ahir te vaig escriure i no se peque no apareix! M'agrade molt el teu blog, ja tens una seguidora més!

    Petonets!!

    http://serendipity-universofemenino.blogspot.com/

    Vivien B.

    ResponElimina
  13. ¡Hola!
    Yo el catalán lo entiendo perfectamente, no hay problema... pero te escribo en castellano para la gente y eso ¿OK? ^^

    Oys, necesito saber si en la Hoillister (de la Maquinista es ¿verdad?) los dependientes son tan... mmm... ¿cómo decirlo para que mi novio no me mate luego? ¡interesantes, atractivos, "güenorros"!

    A mí Abercrombie siempre me gustó, tengo cosillas que me trajo mi hermana. Pero teniendo la tienda aquí... Será mejor.

    Gracias por pasarte por mi blog: http://milaco87.blogspot.com/

    PD: Sí, qué asco, rabia TODO da cuando vas a cogerte algo y tiene mancha ¡no al maquillaje de compras! (o por lo menos: NO BASE)

    ResponElimina
  14. I'm obsessed with the different color and style of the Graphic tees for women at the moment! Awesome!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LA VIDA ÉS ROSA Copyright © 2010 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal