dijous, 31 de desembre del 2015

7 KLOKUT: UN ACCESSORI ESPECIAL PER ACABAR L´ANY

Fa uns dies la firma escandinava de rellotges per home i dona KLOKUT, em va donar l´oportunitat de descobrir la seva col.lecció de rellotges. Rellotges molt minimals, chics i alhora super versàtils pels nostres diferents looks. Trobem 4 col.leccions dins la firma:

Klass: minimalista i molt elegant. 


Sky: Ideal pels amants de l´estil nòrdic i molt funcional.


Wayback: La línia més estilosa i versàtil



Tecnick: La línia més contemporània i de disseny.


Jo he escollit el rosa de la col.lecció Thor i en breu el lluiré a algun dels meus outfits. I si algú de vosaltres us animeu a regalar o regalar-vos una rellotge com aquest amb el codi BLOG teniu les despeses d´enviament gratuïtes.

Que l'any 2016 us porti Salut, Pau, Amor, Prosperitat, Feina i Moolta Moda!!!




dimarts, 15 de desembre del 2015

4 LOOK: DE BODA AMB BLAU i NEGRE


Aquest cap de setmana hem estat de bodorrio. No havia estat mai a una boda d´hivern i els looks en aquestes ocasions són més complicats... Necessitem abric, el dilema de mitges o sense, vestit amb mànigues o sense etc...
La boda era de dia així que el vestit havia de ser curt. El vestit era molt senzill, tall recte i sense mànigues. Volia un outfit fàcil i que el pogués reaprofitar per altres ocasions. Per abrigar vaig optar per un jaquetó de pèl negre. 

vestit(new): botiga local Santander  JaquetóSAMMY DRESS  

Sabates(new): Hugo Boss  Clutch: botiga local Girona  Joies: botiga local Girona  



La resta complements i accessoris com a mi m´agraden. Uns salons de pell molt chics de 8 cm i comodíssims per aguntar el llarg dia i un clutch preciós també negre.
Com a accessoris joies meves i un anell de bijuteria molt bonic. 

Tinc moltes fotos de tot però meves sola amb el look només aquesta. Les bodes passen massa ràpid...

Heu anat mai a un boda d´hivern?

dilluns, 23 de novembre del 2015

4 BÀSICS IMPRESCINDIBLES PELS LOOKS DE FESTA


Tenim ja el desembre a la cantonada i amb ell el mes amb més celebracions de tot l´any. 

Avui he preparat un post de bàsics imprescindibles per les festes. Jo us recomano no complicar-vos gaire. No us calen uns looks super sofisticats perquè segurament anireu incòmodes i us gastareu un dineral amb roba.
Us proposo bàsics que poden combinar entre si, de colors atemporals i que podeu trobar a qualsevol low cost o botiga de firma.
Una brusa de seda blanca sempre us combina amb tot. Si li poseu un denim  i una sandàlia aconseguireu per exemple un conjunt més cool.

Un pantaló negre sofisticat i amb bon caient

Una americana smoking la podeu combinar amb pantaló, vestit o faldilla

Una faldilla sofisticada. Curta , llarga o midi. La podeu combinar amb la camisa o bé amb una samarreta o body negre.

I l´imprescindible L.B.D 

Un clutch. Jo us proposo un de color daurat i si té cadena millor així serà més versàtil per poder portar-lo penjat o de mà.

Un bon saló de pell negre. Feu l´inversió val la pena.

Unes sandàlies sofisticades.



Quins són els vostres bàsics per festes??


diumenge, 22 de novembre del 2015

3 PETITS TOCS D´ESTIL-203

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema:
Avui Isabel Preysler. És evident que aquesta senyora té un porte increïble i una base boníssima, però els vestit que porta avui amb tanta transparència i aquest color tan clar no li afavoreix gens. Sembla un fanstasma!!

diumenge, 25 d’octubre del 2015

28 PETITS TOCS D´ESTIL-202

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema:
Avui Blanca Suárez amb un look al meu gust molt millorable. Ella és espectacular de guapa i té un cos impressionant, però el look d´avui s´ha passat amb l´embotiment, és horrorós. Com diu una bona amiga meva... "aquesta noia cada dia és més hortera"!!

diumenge, 11 d’octubre del 2015

4 PETITS TOCS D´ESTIL-201

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema:
Avui la reina Letizia amb un look bastant cool. Evidentment té cos per posar-se el que vulgui però si va tan marcada de dalt no cal que porti una mini faldilla no? No entenc aquesta necessitat d´anar tan estreta sempre!!

dimecres, 7 d’octubre del 2015

6 LOOK: BLANC i NEGRE

Avui us porto un look fet de bàsics, casual i molt versàtil. En l´època de tardor és complexe escollir un bon outfit. El matí fa fred i al migdia calor, però tirar de fons d´armari sobretot amb les camises i bruses us pot anar molt bé.
El conjunt d´avui està inspirat amb el less is more. Una camisa maxi de fa unes temporades i uns leggings. Un look senzill i alhora molt chic per un lookworking o per una passejada de tarda. La combinació blanc i negre sempre és una bona opció:



Camisa: PDH  Leggings(new): Calzedonia  Bolso(new): DKNY  Ballarines: Bimba y Lola
Cinturó: Naf Naf  Ulleres: Rayban

Tenia ganes de bolso bandolera tamany mitjà de color negre minimal i aquest  nou "it bag" crec que em farà molt de serevi. Unes ballarines de print de serp de color vermell per contrastar el look i les meves joies habituals. Menys és més sempre!!


Com són els vostres looks d´entretemps?

diumenge, 4 d’octubre del 2015

4 PETITS TOCS D´ESTIL-200

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema:
Avui Sofia Brito amb un look estrany davant la premsa al festival de Donosti. Ella és molt bonica i fina, però al estar tan blanca hi ha colors que potser hauria d´evitar... El blanc li queda fatal!!

dimecres, 23 de setembre del 2015

14 LOOK: VESTIT NEGRE i DAURAT

Definitivament avui diem adéu a l´estiu. Per mi la millor estació de l´any però com sempre  de gustos i de colors en tenim varietat.
Avui us porto un look que no havia penjat encara del mes d´agost. Concretament el vaig portar per una una celebració de tarda-nit per un event molt especial.
El vestit és nou d´unes de les meves adquisicions en èpoques de rebaixes. Un LBD amb tocs brocats daurats. És un vestit molt bonic a les distàncies curtes, i jo el trobo especial i molt chic. 



Vestit(new): Fetiche Suances  Sandàlies: Pura Lopez  Bolso: DrapBcn  
Arracades i anell: Dyberg/Kern

La resta complements i accessoris molt senzills ja que el vestit és molt carregat per si sol. Les meves sandàlies preferides de fa unes temporades daurades de pell i un bolso de mà també de fa uns quants anys. Com a accessoris un conjunt de bijuteria d´argolles i anell de strass daurat.
Sóc adicte a la combinació negre amb tocs daurats!!


Sou fans també del negre i daurat??

diumenge, 20 de setembre del 2015

3 PETITS TOCS D´ESTIL-199

Un diumenge més continuo amb els meus consells d´estil i estètics que a vegades totes i tots cometem!!!
Avui una foto com sempre per il.lustrar el tema:
Avui Dakota Johnson a una "red carpet". Sempre acostuma a anar molt fina i molt chic. El look no em convenç massa... però el que és pitjor són els mugrons marcats!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LA VIDA ÉS ROSA Copyright © 2010 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal