dimecres, 8 de gener del 2014

COLORS PRIMAVERA 2014

La primavera mica en mica arribarà i segurament durant els dies de les rebaixes comprareu ja alguna peça d´entre-temps així que us he preparat un llistat dels colors que seran imprescindibles per aquesta nova temporada. 
Aquest llistat l’he trobat al PANTONE, autoritat global del color, i criteri que fan servir els/les dissenyadors per planificar les temporades.
Segurament ja haureu vist celebs, it girls i gent del món de la moda amb aquest colors. El color de la temporada segons els experts serà el "Orquídea Radiante" un color que segons els entesos trasnmet alegria, amor i salut.

Us agraden els nous colors de la temporada??

6 comentaris:

  1. Menos con el naranja... Estoy encantada con la selección!!

    ResponElimina
  2. Hola! Acabo de descubrir tu blog.. Me encanta... No me terminan de gustar los colores propuestos porque alguno los veo muy triste.
    Te invito a pasar por mi blog y si te gusta... Que te parece si nos seguimos..
    Un beso y buena tarde :-)

    ResponElimina
  3. Molt bon any!
    Aquest tons suaus m'agraden molt per la primavera
    Petons

    ResponElimina
  4. que colores tan bonitos, pero aun queda un duro invierno
    un besote

    ResponElimina
  5. M'agraden els tons... manco el color violeta orquídea, encara que ben combinat, pot quedar bé també! ;-)

    ResponElimina